Petter Furulund og hans kolleger i NHO Service er sammen med Reklamebyrået Uredd i ferd med å starte en større reklamekampanje for seriøsitet i renholdsbransjen.
Starter omdømmekampanje for renholdsbransjen
NHO Service skal til påske lansere en stor kampanje for å bevisstgjøre om fordelene ved å kjøpe renholdstjenester fra en seriøs bedrift.
Målgruppen for kampanjen er innkjøpere som er i tankeprosessen rundt innkjøp av renholdstjenester.
Et annet mål er å informere om renholdsportalen.no og at medlemsbedrifter i NHO Service har den integriteten og kompetansen som kreves for å inngi trygghet ved kjøp av renhold.
I forbindelse med kampanjen inviterer NHO Service sine medlemsbedrifter til et kick off-møte 16. mars kl. 12-16.
Her vil kampanjefilmen som skal rulles ut på TV2 bli presentert, sammen med de andre elementene kampanjen består av. NHO Service vil også fortelle om målsetningen og kommunikasjonsstrategien, og ikke minst prate om hvordan medlemmene kan bidra til større suksess ved å spre budskapet.
I tillegg vil Reklamebyrået Uredd (www.uredd.no) gjøre rede for bakgrunn og gjennomføring, og hvordan kampanjen skal rulles ut i forskjellige kanaler.
Møtet er åpent for alle medlemsbedrifter i NHO Service. Ta med ansatte!
Kilde: Kick off for omdømmekampanjen for Renholdsbransjen i NHO Service (www.nhoservice.no/article.php?articleID=6081&categoryID=140)
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
Bli kjent med papirutgaven her!
Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.
Her kan du melde deg på