Servicekort
Servicekort

Nettsatsing på Servicekortet

En ny nettsatsing skal løfte frem Servicekortet og bidra til å heve servicekompetansen i Norge.

Publisert

I samarbeid med NHO Service og Arbeidsmandsforbundet i LO, har ISS Personalhuset utviklet og lansert opplæringskonsptet Servicekortet.

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Servicekortet gjør medarbeidere i servicebransjen til gode serviceytere og de får kunnskap om service, kommunikasjon, kundebehandling og rammebetingenelsen i arbeidslivet.

Servicekortet er en sertifisering av servicekompetanse og man får sertifiseringen etter at man har gjennomført et kurs over fire moduler og har bestått en test fra ulike servicesituasjoner. På kursene har vi deltakere fra forskjellige bransjer som jobber med service. Det er call- og servicesentre, varehandelen, cantine / catering, varehandelen, renhold, resepsjon og vedlikehold.

Nettsiden kan du besøke her: www.servicekortet.no/

Kilde: NHO Service

Powered by Labrador CMS