Verktøyet skal bidra til å styrke kundedialogen, relasjonen til markedet og hvordan man kan kommunisere trygt og tillitvekkende om bransjens innsats og kunnskap under Covid-19.

Bli bedre på kundedialog

NHO Service og Handel har utviklet et nytt verktøy for kunde­dialog under korona­pandemien, for sine medlemmer i renholds­bransjen.

Publisert

Det er utviklet i samarbeid med Avonova (tidligere Stamina Helse) og skal være et supplement til smitte­veiledere som er utarbeidet.

Verktøyet skal styrke kunde­dialogen, relasjonen til markedet og hvordan man kan kommunisere trygt og tillit­vekkende om bransjens innsats og kunnskap under Covid-19. Målgruppen er alle ledere på alle nivåer i bransjen og særlig de operative med mye kundekontakt, skriver NHO Service og Handel.

For å få tilgang til veilederen må du logge deg på deres medlemssider.

Kilde: Nytt verktøy for dialog for renholdsbedrifter under korona

https://www.nhosh.no/bransjer/renhold/nyheter-renholdsbransjen/2020/bedre-dialog-for-renholdsbedrifter-under-korona/

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

For deg som ønsker en aktiv deltakelse innen ditt fag og i din bransje og å holde deg oppdatert, er fagbladet Renholdsnytt et uvurderlig tidsskrift.

Bestill abonnement

Last ned bladet

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.

Her kan du melde deg på

Powered by Labrador CMS