
Amazon går inn på bedriftsmarkedet for papirtørk
Nettbutikken lanserer sitt eget varemerke for bedriftsmarkedet. Håndtørk, ansiktsservietter og toalettpapir er først ut.
Nettbutikkens første varemerke for business-to-business-markedet heter AmazonCommercial. Foreløpig omfatter sortimentet papirtørk, ansiktsservietter og toalettpapir.
Amazon har satset sterkere på egne varemerker i de senere år. I 2020 ventes omsetningen for bedriftsmarkedet å utgjøre 6600 milliarder USD, mot 3200 milliarder USD for konsumentmarkedet.
Kilder:
Amazon launches B2B brand, starting with toilet tissue
http://www.europeancleaningjournal.com/magazine/web-articles/latest-news/amazon-launches-b2b-amazoncommercial-brand-starting-with-toilet-tissue
AmazonCommercial
https://www.amazon.com/stores/AmazonCommercial/AmazonCommercial/page/0061893A-FAE6-4984-B073-1AEFB5C0B3D8
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
Bli kjent med papirutgaven her!

Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.