Fredrik Lindholm viser fram Twister Pink, en ny pad for retail-segmentet. Den gir litt renere og blankere gulv, og har betydelig større livslengde på rondellen.
Høyglans-pad for butikksegmentet
Twister Pink er utviklet for å få enda litt renere – og blankere – gulv for bl.a. kjøpesentere.
Fredrik Lindholm hos Twister Cleaning Technology forteller at den nye pad-en har vært etterspurt blant deres brukere. Retail-segmentet er et marked der kundene ønsker at det skal skal se rent og skinnende ut – gulvene skal rett og slett gi en følelse at av her er det rent.
Annonse
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
Han utdyper at målet med å utvikle Pink, delvis har vært å få enda litt renere og blankere gulv enn med andre pad-er, og delvis å få en betydelig større livslengde på rondellen.
Pad-en skal ha opptil 30 prosent høyere glans i høytrafikkområder, sammenlignet med andre pad-er i daglig bruk. Også levetiden til gulvet skal øke, sammenlignet med tradisjonelle, kjemiske metoder. Ifølge Twisters hjemmeside.
– Ønsker du matte gulv, kan du bruke andre produkter i vår pallett, avhengig av hvor mye glans du vil ha, tilføyer Lindholm.