
NKF inviterer til Alta
Renholdsfaget får egne og fyldige sesjoner under NKFs konferanse 18.-19. oktober. Sikre deg plass innen 20. september.
Ledelse, drift, renhold, byggeprosjekt og nordlys. Møt kunnskapsrike fagfolk og hyggelige kolleger fra hele Norge, når Finnmarksnettverket i Norsk Kommunalteknisk Forening inviterer til konferanse på Scandic Alta hotell.
Det skal avholdes foredrag for flere ulike profesjoner. For renholdsfaget ser programmet slik ut:
- Roboten er her, men er mennesket undervurdert? - Noen tanker om fremtiden
- Roboten - Fremtidens renholder
- Grønne bygg og grønt renhold - er det mulig?
- Pause m/bevertning - Utstillingsvandring
- LEAN innført som metode i renhold
- Institusjonsrenhold - slik gjør vi det i Trondheim
- Kan man bestride en sykemelding?
- Kjemikaliefritt renhold
- Taktile gulv - hva forventes av gulvoverflaten
- Benchmarking av renhold og drift tjenester i det offentlig - Å være konkurransedyktig for å unngå konkurranseutsetting
- Hva ser vi etter ved tilsyn hos renhold?
- Selvrensende vindu - finnes det?
- Befaring av byggeprosjekt i Alta sentrum: "Finnmarkshallen" og "Barneavlastninga"
Vertskommunen vil vise frem det beste av alt den kan by på. Det blir også utstilling.
- Utstilling
- Befaring av Nordlyskatedralen
- Nettverksarrangemenet m/middag - Sorrisniva

Mer info & påmelding finner du på konferanseportalen Cvent: http://www.cvent.com/events/verdibasert-byggforvaltning/event-summary-b9e453018a40469e91a0ad2560768f42.aspx
Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profesjonelle renholdsbransjen.
Bli kjent med papirutgaven her!
Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.
Det blir flere parallelle sesjoner. I de andre kan du lære mer om blant annet:
Massivtre
Grønt renhold
Dynamisk belysning
Byggdrifterens fremtid
Nyvunnet energiprosjekt
Innovative byggeprosjekt
Nøkkelen til gode prosjekter
Teknisk og kjemisk drift av svømmebasseng
Digitalisering, Sensorstyring og Robotteknologi
Norges beste kommune på eiendomsforvaltning
Offentlige anskaffelser - Hvordan unngå å bli lurt?
Hvordan høyne kvaliteten på egne tjenester - hvem skal bli fornøyd?