Renhold-Skade-Sentralen gir fotfeste

Coor øker med 100 millioner, og intergreringen av Renhold-Skade-Sentralen (RSS) i Bergen har gitt selskapet betydlig fotfeste på Vestlandet.

Publisert

Coor Service Management øker omsetningen med 73 prosent i første halvår, sammenliknet med samme periode i fjor, skriver byggnytt.no

Renholdsnytt kommer ut seks ganger i året, og er det eneste fagbladet i Norge som retter seg mot den profe­sjonelle renholds­bransjen.

Bli kjent med papirutgaven her!


Vi sender ut gratis nyhetsbrev ukentlig.


Her kan du melde deg på

Selskapet hadde i første halvår en omsetning på 248 millioner kroner. Resultatet ble på 22,2 millioner kroner.

I første halvår 2006 omsatte Coor Service Management for 143 millioner. Selskapet hadde et resultat på 13,1 millioner i første halvår 2005.

- Arbeidet med å få virksomheter til å se fordelene ved å sette ut servicefunksjonene sine gir resultater. Vi er meget godt fornøyd med både omsetningsutviklingen og driftsresultatet, sier administrerende direktør Freddy Eriksen i Coor Service Management.

Selskapet har hatt en god vekst. Renhold-Skade-Sentralen (RSS), som ble innlemmet i selskapet i desember, har gitt Coor et betydelig fotfeste på Vestlandet.

- Integreringen av RSS i Coor Service Management har gått meget bra. Vårt betydelige nærvær på vestlandet har også hjulpet oss i dialogen med en rekke nasjonale aktører som nå vurderer å sette ut sine servicefunksjoner, sier Eriksen.

Selskapet hadde i 2005 en omsetning på 151 millioner og i 2006 på 331 millioner kroner.

Powered by Labrador CMS